Home Klantenservice

Klantenservice

door Gemma

Op deze pagina kun je het volgende lezen over de klantenservice:

  • Retourneren;
  • Levertijd en verzendkosten;
  • Garantie en klachten;
  • Betaalmethoden;
  • Contact.

Retourneren

In de webshop verkoop ik online cursussen, e-books en boeken. Het is alleen mogelijk om boeken te retourneren, vanwege het feit dat de online cursussen en e-books alleen digitaal beschikbaar worden gesteld. Hieronder lees je meer over o.a. de bedenktijd:

Bedenktijd / retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van een vervoerder. Indien je gebruikt maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en ongeopende verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met mij opnemen via gemma@100procentwoongeluk.nl. Ik zal het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jouw doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met gemma@100procentwoongeluk.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. We proberen dan de bestelling nog voor jou te wijzigen.

Levertijd en verzendkosten

Ik doe erg mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mocht ik om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan breng ik jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 100,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Voor de e-books en online cursussen gelden geen verzend- en verwerkingskosten!

Garantie en klachten

Garantie

Ik geef om mijn producten en ik doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar Gemma@100procentwoongeluk.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethoden

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bied ik de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • Overboeking
  • Mr. Cash (o.a. België)

Contact

Via de volgende manier kun je contact met mij opnemen:

Adresgegevens:
Koninginnenpage 11
8472DE Wolvega
Telefoonnummer: 06-81481959

BTW-nummer: NL109649886B02
KVK-nummer: 78231256

Of via gemma@100procentwoongeluk.nl

De waardering van www.100procentwoongeluk.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 3 reviews.